. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

الحمدلله رب العالمین

سلام آقا جان؛


سال 1391 با همه‌ی فرازها و فرودهایش، با تمام خوشی‌ها و ناخوشی‌هایی که برایم داشت و با وجود شکست‌ها و پیروزی‌هایی که کسب شد، سال خوبی برایم بود.


به لطف خدا حادثه و بیماری سختی برایم پیش نیامد. عزیزان خانواده‌ام، پدر و مادر و برادرم، سالم و شاداب بودند و ناخوشی مهمی و بزرگی را تجربه نکردند. اوضاع قلب پدرم خوب است و بابا نیازی به انجام اعمال مهم پزشکی پیدا نکرد.


اگرچه از لحاظ علمی، به جز قبولی در رشته‌ی MBA دانشگاه مجازی آن هم بدون ذره‌ای مطالعه و با رتبه‌ی ناخوب 780، موفقیت مهمی کسب نکردم؛ اما خدا را شکر که مطالعات غیردرسی فراوانی داشتم و کتابهای زیادی خریدم و خواندم و هدیه دادم.


شاید در کارم، به‌قدری که لازم بود کوشا نبودم؛ اما از خداوند متشکرم که وظایفی که بر عهده‌ام قرار گرفت را به خوبی انجام دادم و مدیرانم از من راضی بودند. الحمدلله که وظیفه‌ای ناقص نماند و هیچ کار مهمی خراب نشد.


تمام سال، سعی کردم درآمدی حلال به دست آورم و حقی از کارفرمایان و کارپذیرانم ضایع نکنم. سعی کردم اتلاف وقت را به حداقل برسانم و اسراف عمر کمتری نسبت به سال‌های قبل که با بازی تراوین و هجویاتی مشابه آن گذشت، داشته باشم.


بزرگترین هدفم این بود که حقی را پایمال نکنم و ظلمی به هیچ کس روا ندارم. البته، بود لحظاتی که با حرف یا عملم، دل‌هایی را شکاندم و خاطر افرادی را رنجانیدم. اما تا متوجه زشتی عملم شدم، با توکل به خدا از کسی که با زبان و عملم آزرده بودمش، عذرخواهی کردم.


سعی کردم برادری بهتر، فرزندی شایسته‌تر، کارمندی موفق‌تر، کارفرمایی عادل‌تر، دوستی دل‌پذیرتر و همراهی شنواتر و کمک‌حال‌تر باشم برای آنان که اطرافم بودند.


از خدا خواستم و خودم را مجبور کردم که کمتر گناه کنم؛ کمتر چشم بگردانم؛ کمتر جدل کنم؛کمتر خطا ازم سر زده و کمتر خودم را در موقعیت پشیمانی از اشتباه قرار دهم.


مولای خوبم، سال گذشته سعی کردم شما از من راضی‌ باشید و رفتارهایم موجب ناراحتی شما نباشند. امیدوارم در این روزهای پایانی سال، شفاعت‌کننده و دعاگوی من در پیشگاه خداوند باشید.


به امید اینکه سال آینده، شیعه‌ای سربلند باشم برای شما.


آخرین دعاهایم در سال 1391 اینهاست:


خدایا، ظهور مولا و سرور ما رو نزدیک بگردان و زمام حکومت اسلامی رو به دست پر برکت ایشون بسپار. به تمام مردم ایران، طاقت صبر بر مشکلات و به مسئولین، وجدان‌ ِ بیدار عطا کن. حق مظلومین رو از ظالمین بگیر و شر افراد احمق و ظالم رو از سر مسلمانان کم کن. به مردم ایران سلامتی بده و بیمارانشون رو شفا عنایت کن. به جوانان کمک کن بتونن زندگی‌هاشون رو خوب بسازن و سر و سامون بگیرن و زیر بار مشکلات مختلف اقتصادی و رفاهی و اجتماعی و فرهنگی و سیاسی و ...، دووم بیارن. سایه‌ی بزرگترهامون رو بر سر ما حفظ کن و اونها رو سلامت بدار. دل‌های مردم غم‌دیده و زجرکشیده و سختی‌پذیرفته رو شاد کن.


آمین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد