. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

آدینه با علی (ع)

به نام خدا... 

امیرالمؤمنین علی (علیه‌السّلام) فرمود: اختیار کردم از کتاب آسمانی دوازده آیه را و نظر می‌کنم به آن‌ها هر روز سه مرتبه...:
۱. بترس از سلطنت من همیشه.
۲. نترس از فوت رزق هرگز.
۳. انس مگیر با احدی غیر از من.
۴. به حقّ خودم من تو را دوست می‌دارم، تو هم مرا دوست بدار.
۵. ایمن از غضب من مباش.
۶. تمام اشیاء را به جهت تو خلق کردم، تو را برای خودم، از من مگریز.
۷. تو را خلق کردم از نطفه‌ی گندیده، عاجز نبودم، پس چگونه از رزق تو عاجز هستم.
۸. دشمنی می‌کنی با من به جهت نفس خبیثت، چرا با خواهش دلت دشمنی نمی‌کنی به جهت من؟
۹. تو واجبات مرا به جای آر، من رزق تو را می‌رسانم.
۱۰. همه کس تو را برای خود می‌خواهند، و من تو را برای خودت می‌خواهم.
۱۱. تو رزق فردا را نخواه، چنان‌چه من عمل فردا را از تو نمی‌خواهم.
۱۲. اگر راضی شدی به قسمت من، آسوده و راحتی، و اگر راضی نشدی، متّصل در دنیا سرگردانی و به آرزوی خود نمی‌رسی مگر به آن‌چه قسمت توست و بالنتیجه‌ی مذموم در نزد منی.
امام علی علیه‌السلام: هیچ مرد و زن مؤمنی نیست که مریض شود مگر این‌که ما نیز غمگین و ناراحت می‌شویم، او دعا نمی‌کند مگر این‌که ما برای او آمین می‌گوییم، او خاموش نمی‌شود مگر این‌که ما برای او دعا می‌کنیم. هیچ مرد و زن مؤمنی در شرق و غرب عالم نیست مگر این‌که ما با او هستیم... 

در پناه خدا...

یوسف زهرا...

یا صاحب الزمان

داستان یوسف را گفتن وشنیدن به بهانه ی توست

شرمنده ایم

می دانیم گناهان ما همان چاه غیبت توست...
"اللهم عجل لولیک الفرج"

یا اباصالح...

گر نیایی فقیر می میرم


مثل دنیا حقیر می میرم


چون کبوتر که در قفس حبس است


تک و تنها اسیر می میرم


ای شکوه ترنم باران


در فراقت کویر می میرم


توی شهر دلم زمین لرزه است


زیر آوار پیر می میرم


بی تو زجرآور است جان کندن!


وای بر من؛ چه دیر می میرم!


تو بیا، می خورم قسم به خدا


چون بگویی بمیر، می میرم


«مهدیا» ای تمام هستی من


گر نیایی فقیر می میرم

خواهد آمد...

"به نام خدا صاحب اقتدار بردبار"

 در انتهاى شبى دراز

 در میان سوسوى آینه‏ها
 در سال مرگ برگهاى جوان
 در پشت دیوارى از سکوت
 مردى خواهد آمد
 از جنس بلور
 مردى که سکوتش، سبز
 تنهایى‏اش، زیبا
 و چشمهایش قشنگ‏تر از نگاه نجیب شکوفه ‏هاست
 مردى که بهترین ترانه خلقت را سر خواهد داد

       **اللهم عجل لولیک الفرج**